
faq
PYTANIA I ODPOWIEDZIważne informacje
Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w poniższych godzinach: biuro czynne jest od - 9:30 - 17:00.
Poza godzinami pracy biura serdecznie zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: sopot@lion-apartments.pl
Nasz serwis sprzątający oraz konserwator dokładają wszelkich starań, aby jak najlepiej przygotować dla Państwa apartamenty. Jeśli po zameldowaniu zauważą Państwo jakąś usterkę, uprzejmie prosimy o jej zgłoszenie w godzinach funkcjonowania biura, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się sprawą dla Państwa komfortu.
W przypadku zaistnienia poważnej awarii np.: ogrzewania, sieci wodno-kanalizacyjnej lub innych niecierpiących zwłoki okoliczności, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem +48 511 813 055. W przypadku kontaktu poza godzinami funkcjonowania biura (9:30-17:00), na centralce telefonicznej należy wybrać „0” aby połączyć się z pracownikiem pełniącym dyżur.
Rezerwacje mogą Państwo założyć przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl, telefonicznie pod nr tel. +48 511 813 055 (w godz. 9:30-17:00) lub mailowo sopot@lion-aprtments.pl.
W celu założenia rezerwacji konieczna jest wpłata zaliczki w kwocie 30% od całkowitej kwoty pobytu, płatna do 24h od przesłania przez nas wstępnego potwierdzenia. W przypadku rezerwacji „last minute” konieczna jest wpłata 100% zaliczki.
Pozostałą kwotę za rezerwację opłacają Państwo dzień przed przyjazdem przesłanym przez recepcję linkiem do płatności, bądź płatność jest automatycznie pobierana z karty w dniu przyjazdu. Zależne jest to od wybranej formy płatności przy dokonywaniu rezrerwacji.
Warunki anulacji rezerwacji - dokładne warunki anulacji swojej znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji. Zazwyczaj rezerwację można odwołać bezpłatnie do 5 dni przed przyjazdem. W tym przypadku, po dokonaniu przez Państwa anulacji następuje zwrot zaliczki. Rezerwacje „last minute” oraz „special deals” są bezzwrotne.
Zwrot zaliczki następuje w ciągu 7 dniu po dokonaniu anulacji. Po tym czasie przelew zostanie zaksięgowany na Państwa koncie.
W większości naszych apartamentów istnieje możliwość zdalnego zameldownia, w związku z czym nie ma konieczności odwiedzania naszej recepcji. W przypadku nielicznych apartamentów odbiór kluczy odbywa się ze strytki przy biurze, które znajduje się przy ul. Grunwaldzkiej 50 w Sopocie. Standardowo nasza doba zaczyna się od godz. 16:00. Uprzejmie prosimy o kontakt dzień przed przyjazdem w celu ustalenia godziny zameldowania.
Póżne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje do samozameldowania w dniu przyjazdu.
Wcześniejsze zameldownie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu dzień przed rozpoczęciem pobytu.
W przypadku kiedy Goście, nie uzgodnią z recepcją przedłużenia doby i nie wymeldują się o godz. 11:00 naliczona zostanie kara w wysokości kolejnej doby hotelowej wg. aktualnie obowiązującej w cenniku stawki. Opłata ta nie podlega negocjacji.
Od Gości jesteśmy zobligowani pobierać podatek uzdrowiskowy Miasta Sopot wynoszący 6,38 PLN za osobę na dobę.
Aby spełnic Państwa oczekiwania w niektórych apartamentach o większym metrażu istnieje możliwość dostawienia dostawki na życzenie Gości. Koszt przygotowania dostawki dla dodatkowej osoby wynosi 150 zł. doba. W celu sprawdzenia dostępności zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem +48 511 813 055.
Każdy z naszych Apartamentów wyposażony jest w wysokiej jakości hotelową pościel oraz ręczniki Do dyspozycji jest również bezprzewodowa sieć WI-FI. Aby spędzili Państwo jak najbardziej komfortowy i udany pobyt, w naszych Apartamentach znajdą Państwo poniższe wyposażenie:
- w pełni wyposażona kuchnia lub aneks kuchenny: zastawa stołowa, szklanki, kubki, podstawowe akcesoria do gotowania, czajnik elektryczny, lodówka, płyta grzewcza
- w wybranych Apartamentach: ekspres do kawy, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, toster
- pralka (w wybranych apartamentach)
- suszarka do włosów
- telewizor
- żelazko
Szczegółową listę wyposażenia każdego z Apartamentów znajdą Państwo po wyborze konkretnego apartamentu w zakładce APARTAMENTY.
Starając się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, na czas pobytu z najmłodszymi możemy wyposażyć Apartament w łóżeczko turystyczne, krzesełko do karmienia oraz wanienkę. Koszt doposażenia obiektu wynosi 100 PLN/pobyt. W celu zamówienia zestawu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją w godzinach pracy biura, bądź wysłanie e-maila z prośbą o doposażenie Apartamentu.
W swojej ofercie posiadamy Apartamenty z windą oraz na parterze. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie poszczególnych Apartamentów. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego, abyśmy mogli doradzić Państwu w wyborze odpowiedniego Apartamentu.
Tak jak Państwo, kochamy zwierzęta, jednak ze względu na zróżnicowane wyposażenie Apartamentów, akceptujemy pobyty wyłącznie z pieskami w wybranych obiektach po potwierdzeniu z recepcją. Zapraszamy do Apartamentów oznaczonych etykietą "Psiolubni".
Po pobycie z pupilem dbamy o to by Apartament był przygotowany dla kolejnych Gości i przeszedł oznowanie, dlatego za pobyt za zwierzęciem doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 150 PLN za cały pobyt.
Niektóre z naszych Apartamentów posiadają prywatne miejsca parkingowe, informacje o tym znajdą Państwo w szczegółowych opisach Apartamentów. W przypadku pozostałych obiektów mogą Państwo skorzystać z ogólnodostępnych miejsc postojowych Miasta Sopot (strefa płatnego parkowania poniedziałek -piątek (9:00-22:00), koszt 5,20 + PLN/godz.) znajdujących się przy pobliskich ulicach lub też z parkingów prywatnych.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i postaramy się zrealizować Państwa życzenia specjalne - może to być np. przygotowanie bukietu kwiatów, szampana, wina, wejściówek do SPA czekających na Gości w Apartamencie. W tym celu uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt celu ustalenia szczegółów oraz indywidualnej wyceny.
Z przyjemnością zamówimy dla Państwa transport z/na lotnisko. Rekomendowana przez nas firma zawiezie Państwa na miejsce w możliwie najkrótszym czasie. Ceny transportu z/na lotnisko:
- 150 PLN - do 4 osób
- 180 PLN - 5-8 osób.
W celu potwierdzenia transportu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją oraz podanie numeru lotu, godziny przylotu oraz aktualnego numeru telefonu. Po potwierdzeniu transferu, kierowca będzie czekał na Państwa w hali przylotów z zapisanym na tabliczce imieniem oraz nazwiskiem.
program partnerski
Jest to całkowicie bezpłatny program umożliwiający wyróżnianie klientów lojalnych korzystających z portalu rezerwacyjnego Lion Apartments. Program oferuje możliwości zdobycia Punktów Premiowych, które można wykorzystać u Partnerów Programu. Uczestnictwo w programie LALC wiąże się również z przywilejami i dostępem do dodatkowych promocji i ofert specjalnych niedostępnych poza programem LALC.
Oferty typu okazje VIP, specjalne oferty wysyłane będą do uczestników Programu z wyprzedzeniem, co umożliwi im skorzystanie z wyjątkowych ofert i zniżek w trybie Premium. Szczegółowe informacje o Programie LALC znajdziecie Państwo tutaj.
Obiektami uczestniczącymi w Programie są obiekty noclegowe oznaczone odpowiednią wzmianką (LALC), która widoczna jest w procesie rezerwacji usługi w Portalu: lion-apartments.pl. Dodatkowo, status LALC może być widoczny w recepcji danego obiektu.
Punkty premiowe naliczane są proporcją 20:1. Za każde 20 (dwadzieścia)jednostek danej waluty wybranej przez klienta i obsługiwanej przez Portal, Uczestnik otrzymuje 1 (jeden)punkt. Naliczanie punktów odbywa się automatycznie, najpóźniej 2 doby po zakończeniu pobytu w hotelu, ale nie wcześniej niż 1 doba po wymeldowaniu.
Osoba uczestnicząca w Programie LALC może przeznaczyć dowolną liczbę aktualnie dostępnych punktów w ramach opcji „dopłać punktami”, a wysokość rabatu może wynieść maksymalnie do 95% wartości koszyka jednorazowo – niezależnie od waluty.
Przystąpić do programu LALC można on-line poprez samodzielne założenia konta w Portalu lion-apartments.pl i dołączenie do Klubu LALC, lub podczas zameldowania się na recepcji który bieże udział w Programie LALC.
- Uczestnicy Programu mogą w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Programie bez podania przyczyny. W celu rezygnacji należy wybrać opcję „rezygnuję z udziału w Programie LALC" w widoku zalogowanego użytkownika konta na Portalu.
- Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z likwidacją konta i zrzeczeniem się całej puli zdobytych w Programie Punktów Premiowych bez możliwości ich przeniesienia na inne konto.
Aby skontrolować ilość zebranych punktów należy skontaktować się ze specjalistami: Dział wsparcia technicznego.
wsparcie techniczne
- Przejdź na stronę logowania.
- Wprowadź swój adres mail, którego użyłeś w czasie rejestracji konta.
- Wprowadź hasło dostępu.
- Kliknij przycisk Logowanie.
W celu odzyskania hasła prosimy o kliknięcie przycisku przypomnij hasło i wprowadzenie swojego adresu mailowego przypisanego do Twojego konta użytkownika. Po wprowadzeniu danych na Twój adres mailowy zostanie wysłane nowe hasło dostępu do Twojego konta użytkownika.
Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM. Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie. Upewnij się, że podany adres e-mail jest prawidłowy. Jeśli nadal nie otrzymałeś maila skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym. Jednocześnie informujemy, że w przypadku niektórych skrzynek pocztowych e-mail może dotrzeć z opóźnieniem.
Skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.
pozostałe oferty








