Office hours / telephone contact
Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w poniższych godzinach:
Poza godzinami pracy biura serdecznie zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: sopot@lion-apartments.pl
Zgłaszanie usterek i awarii
Nasz serwis sprzątający oraz konserwator starają się przygotować dla Państwa apartamenty w idealnym stanie. Jeśli po zameldowaniu zauważą Państwo jakąś usterkę, uprzejmie prosimy o jej zgłoszenie w godzinach funkcjonowania biura, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się sprawą dla Państwa komfortu. W przypadku zaistnienia poważnej awarii ogrzewania, sieci wodno-kanalizacyjnej lub innych niecierpiących zwłoki okoliczności, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem +48 511 813 055. Jeśli linia aktualnie jest zajęta, prosimy o wysłanie sms z informacją czego dotyczy sprawa abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.
Rezerwacje
Rezerwacje mogą Państwo założyć przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 511 813 055 (w godz. 9:00-17:30)
W celu założenia rezerwacji konieczna jest wpłata zaliczki w kwocie 30% od całkowitej kwoty pobytu, płatna do 24h od przesłania przez nas wstępnego potwierdzenia. W przypadku rezerwacji „last minute” konieczna jest wpłata 100% zaliczki.
Pozostałą kwotę za rezerwację opłacają Państwo w momencie odbioru kluczy i zameldowania. W momencie odbioru kluczy i zameldowania mogą Państwo płacić gotówką lub kartą płatniczą.
Anulacja rezerwacji
Warunki anulacji rezerwacji - dokładne warunki anulacji znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji. Zazwyczaj rezerwację można odwołać bezpłatnie do 14 dni przed przyjazdem. W tym przypadku, po dokonaniu przez Państwa anulacji następuje zwrot zaliczki. Rezerwacje „last minute” oraz „special deals” są bezzwrotne.
Zwrot zaliczki następuje w ciągu 7 dniu po dokonaniu anulacji. Po tym czasie przelew zostanie zaksięgowany na Państwa koncie.
Zameldowanie
Zameldowanie i odbiór kluczy odbywa się od godz. 16:00 w naszym biurze, ul. Grunwaldzka 50, Sopot. Uprzejmie prosimy o kontakt dzień przed przyjazdem w celu ustalenia godziny zameldowania.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura odbywają się w formie self - check in.
Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samozameldowania w dzień przyjazdu, po pobraniu opłaty końcowej.
Wcześniejsze zameldownie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Wymeldowanie
Wymeldowanie z Apartamentów odbywa się do godz. 11:00 i do tej godziny musi nastąpić zwrot kluczy do biura Lion Apartments, ul. Grunwaldzka 50, Sopot.
Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją. W tym przypadku, za każdą dodatkową godzinę pobytu po godz. 11:00, a do godz.14:00 pobierana jest opłata w kwocie 50 zł. Wymeldowania po godz. 14:00, rozliczane są jako dodatkowa doba po obowiązującej w rezerwacji stawce. W przypadku, kiedy Goście nie uzgodnią z recepcją przedłużenia doby i nie wymeldują się o godz. 11:00, naliczona zostanie kara w wysokości..
Dodatkowe opłaty
Jesteśmy zobligowani pobierać od Gości podatek uzdrowiskowy Miasta Sopot wynoszący 4,80 PLN za osobodobę.
Dostawki w apartamencie
Dla spełnienia Państwa oczekiwań, w niektórych apartamentach o większym metrażu istnieje możliwość wstawienia dostawki na życzenie Gości. Koszt przygotowania dostawki dla dodatkowej osoby wynosi 150 zł/doba.
W celu sprawdzenia dostępności zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem pod numerem +48 511 813 055.
Wyposażenie apartamentu
Każdy z naszych Apartamentów wyposażony jest w wysokiej jakości hotelową pościel oraz ręczniki. Bezprzewodowa sieć WI-FI znajduje się w każdym z Apartamentów. Aby spędzili Państwo jak najbardziej komfortowy i udany pobyt, w naszych Apartamentach znajdą Państwo poniższe wyposażenie:
Szczegółową listę wyposażenia każdego z Apartamentów znajdą Państwo po wyborze konkretnego apartamentu w zakładce APARTAMENTY.
Pobyt z dziećmi
Starając się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, na czas pobytu z najmłodszymi możemy wyposażyć Apartament w łóżeczko turystyczne, krzesełko do karmienia oraz wanienkę. Koszt doposażenia obiektu wynosi 100 PLN/pobyt. W celu zamówienia zestawu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją w godzinach pracy biura, bądź wysłanie e-maila z prośbą o doposażenie Apartamentu.
W swojej ofercie posiadamy apartamenty na parterze oraz w budynkach z windą. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie poszczególnych Apartamentów. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego abyśmy mogli doradzić Państwu w wyborze odpowiedniego Apartamentu.
Pobyt ze zwierzętami
Tak jak Państwo, kochamy zwierzęta, jednak ze względu na zróżnicowane wyposażenie Apartamentów, akceptujemy pobyty z pieskami wyłącznie w wybranych obiektach, po potwierdzeniu z recepcją.
Po pobycie z pupilem dbamy o przygotowanie apartamentu dla kolejnych Gości, co wiąże się z ozonowaniem, dlatego za pobyt za zwierzęciem doliczana jest dodatkowa opłata w wys. 100 PLN.
Parking
Niektóre z naszych Apartamentów posiadają prywatne miejsca parkingowe, informacje o tym znajdą Państwo w szczegółowych opisach Apartamentów. W przypadku pozostałych obiektów, mogą Państwo skorzystać z ogólnodostępnych miejsc postojowych Miasta Sopot (strefa płatnego pon-pt 4.20 PLN/godz.) znajdujących się przy pobliskich ulicach lub też z parkingów prywatnych, których dokładna lista znajduje się tutaj
Życzenia specjalne
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i postaramy się zrealizować Państwa życzenia specjalne - może to być np. przygotowanie bukietu kwiatów, szampana, wina, wejściówek do SPA czekających na Gości w Apartamencie. W tym celu uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów oraz indywidualnej wyceny.
Transfer z lotniska
Z przyjemnością zamówimy dla Państwa transport z/na lotnisko. Rekomendowana przez nas firma zawiezie Państwa na miejsce w najkrótszym możliwy czasie. Ceny transportu z/na lotnisko: