Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Znakomity wybór
Lorem ipsum
Essential information
Policy of reservation
location
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE INFORMACJE
SOPOT VINTAGE DELUXE
Sopot Vintage Deluxe is very stylish and unique, with an artistic twist…. surely one of our best sellers. An interior designer together with the owner, a famous photographer, are taking care of the smallest detail, to provide high level design and functionality. Its standard will surely meet expectations of the most demanding customers.
The Apartment is 95 sq m and will comfortably accommodate up to 8 Guest. It consists of three bedrooms, two bathrooms, living room with kitchenette and balcony.
It is located on Grunwaldzka Street in a historic tenant house, just 200m from the beautiful sandy beach, 650m from the famous Monte Cassino promenade and the sopot’s Pier.
In the nearby area you are to find local business - bakery selling famous polish sourdough bread and tasty treats, fruit &vegetable shop, cold cut & organic product shop. For vide range of delicious tea and coffee, it's worth to visit Jamaica café, which is just across the street. For Guest looking for restaurant experience we can recommend newly opened “Fisherman” specializing in sea food, famous “Bar Przystań” serving fish and chips, and well known “White Merlin” where amazing food is accompanied by seaside surroundings.
For active recreation, the nearby area features cycle paths, tennis courts and fitness clubs. Lion Apartments Guests have dedicated discounts to the Sheraton Hotel SPA for treatments as well as swimming pool jacuzzi and sauna area.
Location: Sopot, Grunwaldzka 62 str.
Sea: 200 m Sopot City Center: 650 m
Maximum number of Guests: 8
KEY PICKUP takes place at our office at Grunwaldzka 50, Sopot. Guests arriving after 5pm will receive self check-in instruction from our Staff.
BEDROOM I: double bed, dresser, balcony
BEDROOM II: double bed, dresser
BEDROOM III: two single beds, wardrobe
LIVING ROOM: fold-out sofa, TV, dining table
KITCHEN - fully equipped kitchen: hob, oven, microwave, kettle, coffee maker, tableware, cutlery, glasses, mugs
BATHROOM I: shower. wc, sink, washing machine
BATHROOM II: shower, wc, sink
FLOOR - 2nd floor
PETS- NOT allowed
INCLUDED IN THE PRICE:
EXTRA PAID:
IMPORTANT INFORMATION:
Apartament mieści się na ulicy Grunwaldzkiej w zabytkowej kamienicy, zaledwie 200m od pięknej piaszczystej plaży, 650m od słynnego deptaka Monte Cassino, placu Zdrojowego oraz sopockiego Molo. W pobliskiej okolicy znajdą Państwo lokalne sklepiki, piekarnie, sklep z ekologicznymi wędlinami, świetnie zaopatrzony warzywniak. Na pyszną herbatę, kawę oraz coś słodkiego warto wpaść do harbaciarni Jamajka. Kilka kroków dzieli też Państwa od świetnej restauracji rybnej Fisherman, gdzie warto skosztować dopracowanych do perfekcji dań uznanego szefa kuchni lub wpaść na spokojne śniadanie w sezonie letnim.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
DODATKOWO PŁATNE:
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes (including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot. You can change cookie settings in the settings.