ZAREZERWUJ

LONDON fits perfectly for small families and groups of up to 6 people.
- excellent location in a quiet neighborhood, away from the hustle of the city center.

The apartment is situated at 3 Maja Street, which historically connects the seaside part of Sopot with the Upper Sopot. The famous Pier and Monte Cassino Street are about a 10-minute walk away, and the beautiful sandy beach and the promenade just 300m from the apartment.

London is 59 sq m and will comfortably accommodate up to 6 Guests. It is located on the 1st floor. It consists of two bedrooms: one with a double bed, one interconnected with a bunk bed - dedicated mostly to the youngest. The kitchen with a dining corner is spacious and fully equipped. A cozy living room has 2 sofas and a TV. Bathroom with a shower.

In the nearby area you are to find local businesses - a bakery selling famous polish sourdough bread and tasty treats, fruit & vegetable shop, cold cut & organic product shop, well stocked wine store. For homemade breakfast, we recommend a visit in “Wydział Relaksu” or “Bar Bursztyn” bistro. For a Guest looking for superb restaurant experience we can recommend the newly opened “Fisherman” specializing in sea food, famous “Bar Przystań” serving fish and chips, and the well-known “White Merlin”, where amazing food is accompanied by seaside breeze.

For active recreation, the nearby area features cycle paths, tennis courts and fitness clubs. Lion Apartments Guests have dedicated discounts to the Sheraton Hotel SPA for treatments as well as the swimming pool jacuzzi and sauna area.

 

Location: Sopot, ul. 3 Maja 11 

Sea: 300 m       Sopot City Center: 900 m

Maximum number of guests: 6 people

 

KEY PICKUP takes place at our office at Grunwaldzka 50, Sopot. Guests arriving after 5pm will receive self check-in instruction from our Staff.

 

BEDROOM I: double bed, wordrobe

BEDROOM II: bunk bed

LIVING ROOM: 2 sofas (one fold-out), TV

KITCHEN - fully equipped: hob, kettle, fridge, tableware, cutlery, glasses, mugs

BATHROOM - with shower

FLOOR: 1 floor (stairs)

 

PARKING: -  no private parking space, paid parking zone 8:00am-10pm Mon-Fri. Free on Okrzei and Karolikowska street.

PETS - not allowed

 

 INCLUDED IN THE PRICE:

  • hotel bedding, bathroom towels, hair dryer, iron
  • wireless Internet
  • VAT tax 8% 

EXTRA PAID:

  • additional cleaning service with towel and sheet change - 280 PLN
  • city ​​tax 4.80 PLN per person / night
  • late check-out till 2pm - additional fee of 150PLN. Subject to availability to be confirmed with reception
  • baby cot with a mattress and beddings - 100 PLN per stay

 

IMPORTANT INFORMATION:

 

  • At the time of check-in, in order to secure any damage, Lion Apartments collects a deposit of PLN 500. The deposit is secured in the form of a pre-authorization on the Guest’s payment card. The deposit is released up to a maximum of 3 days after the end of the stay if no damage has been found
  • For breaking the smoking ban in the apartment the Guest will be charged  a fine of 500 PLN

 

 

  • Satellite TV
  • Kitchenette
  • Hairdryer
  • Bathroom with shower
  • Towels
  • Tea and coffee making set
  • Internet available
  • Fridge
  • Wardrobe
  • Flat screen TV
  • Leisure section of the room
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
  • Smart TV (Netflix)
Arrival
Arrival from 16:00
Departure
Departure to 11:00
Animals
Arrival with animals should be confirmed with the reception.
Children
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - info
Parking available at several apartments only - on request
Acceptable methods of payment:
Mastercard Maestro Visa Visa Electron

W okolicy apartamentu znajdują się sklepy spożywczew tym EKO, warzywniak, piekarnia jak również winoteka oraz lubiane przez miejscowych bistro "WYDZIAŁ RELAKSU" - świetna śniadania i obiady domowe. Do plaży dojdziemy 5 min spacerkiem, a słynny "MONCIAK" i MOLO to odległośc 10 min.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI

Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.

Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276

Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.

W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.

2. METODY PŁATNOŚCI

Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.

3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD

Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.

W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.

Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.

ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.

GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA

Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.

POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.

DODATKOWO PŁATNE:

  • Podatek klimatyczny 4,80 zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)