Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
ZAREZERWUJ

Apartament GDYNIA YACHT PARK zlokalizowany jest na przepięknym, luksusowym kompleksie mieszkalnym z nowoczesną przystanią jachtową oraz aleją spacerową z butikami i restauracjami, które zaprojektowane zostało z dbałością o najmniejszy detal. Oryginalna i nowoczesna przestrzeń sprawia, że nie tylko można tam komfortowo wypocząć, ale również poczuć się jak w domu.

Zdecydowanie największym atutem tego apartamentu jest jego lokalizacja przy słynnej Marinie z zapierającym dech w piersiach widokiem na zacumowane luksusowe jachty i przepiękną zatokę. Stojąc na klimatycznym tarasie, który znajduje się w apartamencie z poranną kawą i podziwiając wschód słońca i jego promienie odbijające się od tafli wody na zatoce można podziwiać jak historia gdyńskiego modernizmu łączy się z najelegantszą wersją współczesności. 

Lokalizacja w ścisłym centrum pozwala na korzystanie z uroków miasta. Teatr Muzyczny czy Gdyńskie Centrum Filmowe to tylko niektóre z propozycji na spędzenie aktywnie czasu. Jednocześnie wystarczy wyjść z budynku by za chwilę znaleźć się na piaszczystej plaży i zrelaksować się w jednej z wielu klimatycznych kafejek, czy zjeść rodzinny obiad lub romantyczną kolację w polecanych restauracjach takich jak Krew i Woda, Crudo czy Malika. Dla fanów dwóch kółek znajdują się tutaj liczne trasy rowerowe wzdłuż wybrzeża, a dzięki pięknym widokom po drodze nie bedzie chciało się wracac z wycieczki. 

Apartament YACHT PARK to stylowa i otwarta przestrzeń w stonowanych kolorach z dużymi oknami z których rozpościera się widok na zatokę i zieleń wokół kompleksu, dzięki któremu wakacyjną atmosferę poczujemy niezależnie od pory roku. Apartament posiada prywatną łazienkę z prysznicem, aneks kuchenny z ekspresem do kawy, komfortową, dużą sypialnie oraz przestronną część wypoczynkową ze stolikiem i rozkładaną kanapą.

Całość urządzona w nowoczesnym stylu sprzyjającym relaksowi.

Przeszklony, klimatyczny balkon, na którym wieczorami można zrelaksować się i uspokoić myśli przy książce i lampce wina podziwiając jachty przypływające i wypływające z zatoki to zdecydowanie duża zaleta  dla naszych gości.  

Apartament idealny jest na wyjazdy służbowe, dla dwóch par przyjaciół, lub rodzin z dziećmi- maksymalnie pomieści 4 osoby. 

Apartament posiada prywatne miejsce postojowe w hali garażowej (również stację do ładowania pojazdów elektrycznych)

Zapraszamy ! 

Apartament posiada prywatne miejsce postojowe w hali garażowej (takze stacja do ładowania pojazdów elektrycznych) 

Lokalizacja: Gdynia, Arkadiusza Rybickiego 4B            ul. Morze: 200 m            Centrum Gdyni: 200 m            Maks. ilość Gości:4 os.

ODBIÓR KLUCZY:  Gość otrzymuje kod do drzwi wraz z instrukcją samozameldowania. W razie pytań prosimy dzwonić pod numer tel.: +48 537 813 055.

SALON : rozkładana kanapa, część jadalniania, TV

SYPIALNIA : łóżko, szafa

ANEKS KUCHENNY: naczynia do przyrządzania posiłków, czajnik elektryczny, eskpres na kaspułki nesspreso, toster, zmywarka

ŁAZIENKA :  prysznic, suszarka do włosów,

DODATKI: żelazko, deska do prasowania, pralka, suszarka do włosów

PIĘTRO: 2 (winda)

PARKING: prywatne miejsce parkingowe w hali garażowej  z możliwością ładowania pojazdów elektrycznych

TARAS: Tak, umeblowany

POBYT ZWIERZĄT: dozwolony po uzgodnieniu z recepcją (pieski do 8 kg / 100 zl /pobyc)

W CENIE:

  • wysokiej jakości pościel hotelowa, ręczniki łazienkowe
  • parking
  • bezprzewodowy Internet podatek
  • VAT 8% DODATKOWO

PŁATNE:

  • Dodatkowe sprzątanie podczas pobytu wraz ze zmianą ręczników 150 PLN
  • podatek miejski 2,50 PLN osoba/doba
  • wydłużenie doby hotelowej do godz. 14:00 - koszt 150 zł.
  • realizacja życzenia w zależności od dostępności, bez gwarancji - konieczność wcześniejszego potwierdzenia z recepcją
  • doposażenie apartamentu w łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą oraz krzesełko do karmienia - zestaw w cenie 100 PLN/pobyt
  • złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN

 

  • Fridge
  • Kitchenette
  • Hairdryer
  • Internet available
  • TV
  • Flat screen TV
  • Wardrobe
  • Bathroom with shower
  • Towels
  • Tea and coffee making set
  • Leisure section of the room
  • Satellite TV
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
  • Smart TV (Netflix)
Arrival
Arrival from 16:00
Departure
Departure to 11:00
Animals
Arrival with animals should be confirmed with the reception.
Children
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - info
Parking available at several apartments only - on request
Acceptable methods of payment:
American Express Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Curabitur facilisis nunc eu orci aliquet sodales. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aenean molestie dui non mi porttitor, at aliquet ex consectetur. Donec malesuada tortor a sodales auctor. Phasellus ornare tortor vitae auctor venenatis. Mauris ultrices porta magna ac finibus. Curabitur facilisis nunc eu orci aliquet sodales. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Aenean molestie dui non mi porttitor, at aliquet ex consectetur. Donec malesuada tortor a sodales auctor. Phasellus ornare tortor vitae auctor venenatis. Mauris ultrices porta magna ac finibus.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI

Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.

Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276

Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.

W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.

2. METODY PŁATNOŚCI

Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.

3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD

Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.

W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.

Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.

ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.

Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.

GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA

Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.

POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.

DODATKOWO PŁATNE:

  • Podatek klimatyczny 4,80 zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)