ZAREZERWUJ

 

Unikatowy apartament Amalfi

Idealnie sprawdzi się na dłuższy, rodzinny pobyt, a osoby pracujące zdalnie  z pewnością docenią specjalnie przygotowany kącik z biurkiem. Apartament wygodnie pomieści 6 osób, a dzięki lokalizacji pozwoli oszczędzać czas na przemieszczanie się po niezywkłych miejscach, jakie ma do zaoferowania  Sopot. Monciak i Molo są zaledwie kilkaset metrów stąd!  W pobliskiej okolicy znajdą Państwo lokalne sklepiki, piekarnie oraz warzywniak. Ceniący aktywność fizyczną Goście docenią także bliskość pieszych alejek i ścieżki rowerowej biegnącej wzdłuż morza.  Apartament mieści się na II  piętrze budynku z windą, przynależy do niego jedno dedykowane, naziemne miejsce parkingowe.

Apartament Amalfi, o powierzchni 85 m2, oferuje do dyspozycji Gości sypialnię z łóżkiem małżeńskim, sypialnię z dwoma łóżkami pojedyńczymi, pokój sypialniany z przestrzenią do pracy oraz komfortowy salon z częścią wypoczynkową i jadalnianą , dzięki czemu można poczuć się jak w domu i spędzić wspólny czas przy kolacji i winie.  Dodatkowo w apartamencie do dyspozycji gości jest w pełni wyposażona kuchnia oraz łazienka z prysznicem. Spokojny wypoczynek z pewnością umili gościom przytulny balkon, gdzie można wypić poranną kawę w promieniach słońca.

 

Lion Apartments oferuje także swoim Gościom dedykowane rabaty do wykorzystana w SPA Hotelu Sheraton.

Lokalizacja: Sopot, ul. Chrobrego 17B/9

Morze: 350 m      Centrum Sopotu: 350 m

Maks. ilość Gości: 6 os. 

 

ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / Odbiór kluczy odbywa sie w Recepcji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt z recepcją w celu otrzymania instrukcji do samodzielnego odbioru kluczy ze skrytki.

SYPIALNIA I : łóżko małżeńskie, szafa.

SYPIALNIA II: 2 łóżka pojedyńcze ,

SYPIALNIA III : rozkładana kanapa, biurko, krzesło,

SALON : rozkładana kanapa, TV, stół jadalny,

KUCHNIA: płyta kuchenna, piekarnik, zmywarka, lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy , zastawa stołowa, sztućce, naczynia do przygotowania posiłków

ŁAZIENKA -  prysznic, suszarka do włosów

PIĘTRO: II (winda)

PARKING: prywatne miejsce parkingowe

POBYT ZWIERZĄT: niedozwolony


DODATKI: żelazko, deska do prasowania, pralka (pralka wspólna dla dwóch apartamentów w części socjalnej)

W CENIE:

  • wysokiej jakości pościel hotelowa, zestaw ręczników łazienkowych
  • parking
  • bezprzewodowy Internet
  • podatek VAT 8%

DODATKOWO PŁATNE:

  • Dodatkowe sprzątanie podczas pobytu wraz ze zmianą ręczników 280 PLN
  • podatek miejski 4,80 PLN osoba/doba
  • wydłużenie doby hotelowej do godz. 14:00 - koszt 150 zł. Realizacja życzenia w zależności od dostępności, bez gwarancji - konieczność wcześniejszego potwierdzenia z recepcją
  • pobyt zwierząt do potwierdzenia z recepcją - 100 PLN (wyłącznie małe pieski)
  • doposażenie apartamentu w łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą oraz krzesłko do karmienia - zestaw w cenie 100PLN/pobyt

Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN.

 

  • REZERWACJE TELEFONICZNE  +48 511 813 055  (obsługa w godz. 9:30 -17:30)
  • Satellite TV
  • Towels
  • Wardrobe
  • Desk
  • Flat screen TV
  • Fridge
  • Internet available
  • Bathroom with shower
  • Hairdryer
  • Leisure section of the room
  • TV
  • Tea and coffee making set
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
Arrival
Arrival from 16:00
Departure
Departure to 11:00
Animals
Arrival with animals should be confirmed with the reception.
Children
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - info
Parking available at several apartments only - on request
Acceptable methods of payment:
American Express Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Lokalizacja Apartamentu (jedynie 100m od plaży) sprawia, że miłośnicy nadmorskich wypoczynków mają blisko zarówno na poranny jogging brzegiem morza, jak i na śniadanie w jednej z urokliwych kawiarni z widokiem na morze. W kilka minut można także przespacerować się na słynny Monciak lub na Molo. W pobliżu Goście znajdą wszelkie potrzebne atrakcje – mnóstwo cenionych restauracji ( White Merlin, Familia Marco Polo, Flaming and Co., Toscana). Nieopodal znajdują się także salony tajskiego masażu dla spragnionych relaksu oraz place zabaw.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli. Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276 Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu. W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji. 2. METODY PŁATNOŚCI Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym. 3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments. W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna. Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.

Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację. GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu. Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa. POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT? Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe. DODATKOWO PŁATNE:
  • Podatek klimatyczny 4,80zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)