Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Essential information
Policy of reservation
location
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE INFOMACJE
Unique Amalfi apartment
It will be perfect for an extended family stay, and those who work remotely will appreciate the specially prepared corner with a desk. The object will comfortably accommodate up to 8 people and thanks to this location, it will save you time on moving around the incredible places that Sopot has to offer. Monciak and Molo are just a few hundred meters away! In the nearby area you will find local stores, bakeries and a vegetable store. Guests who value physical activity will also appreciate the proximity of walking paths and a bicycle path running along the sea. The apartment is located on the second floor of a building with an elevator, it comes with one dedicated above-ground parking space.
The Amalfi apartment, with an area of 85 sq m, offers a bedroom with a double bed, a bedroom with two single beds, a sleeping room with a work space and a comfortable living room with a seating and dining area , so you can feel at home and spend time together over dinner and wine.
In addition, the apartment offers guests a fully equipped kitchen and a bathroom with a shower. A peaceful rest will certainly make guests enjoy a cozy balcony, where you can drink your morning coffee in the sunshine.
Location: Sopot, ul. Chrobrego 17B/9
Sea: 350 m Center of Sopot: 350 m
Maximum number of guests: 8 people
KEY PICKUP takes place at our office at Grunwaldzka 50, Sopot. Guests arriving after 5pm will receive self check-in instruction from our Staff.
BEDROOM I: double bed, wardrobe
BEDROOM II : two single beds
BEDROOM III: fold out sofa, desk, chair
LIVING ROOM: fold out sofa, TV, dining table
KITCHEN: fully equipped - kitchen hob, oven, fridge, electric kettle, coffee maker, tableware, , cutlery
BATHROOM - with shower, washing machine
PARKING - dedicated parking space
FLOOR: II (elevator)
ANIMALS - not allowed
INCLUDED IN THE PRICE:
EXTRA PAID:
For breaking the smoking ban in the apartment the Guest will be charged a fine of 500 PLN
TELEPHONE RESERVATIONS +48 511 813 055 (service from 9:30 to 17:30)
Lokalizacja Apartamentu (jedynie 100m od plaży) sprawia, że miłośnicy nadmorskich wypoczynków mają blisko zarówno na poranny jogging brzegiem morza, jak i na śniadanie w jednej z urokliwych kawiarni z widokiem na morze. W kilka minut można także przespacerować się na słynny Monciak lub na Molo. W pobliżu Goście znajdą wszelkie potrzebne atrakcje – mnóstwo cenionych restauracji ( White Merlin, Familia Marco Polo, Flaming and Co., Toscana). Nieopodal znajdują się także salony tajskiego masażu dla spragnionych relaksu oraz place zabaw.
Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację. GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu. Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa. POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT? Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe. DODATKOWO PŁATNE:In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes (including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot. You can change cookie settings in the settings.