ZAREZERWUJ

Unique Amalfi apartment

It will be perfect for an extended family stay, and those who work remotely will appreciate the specially prepared corner with a desk. The object will comfortably accommodate up to 8 people and thanks to this location, it will save you time on moving around the incredible places that Sopot has to offer. Monciak and Molo are just a few hundred meters away!  In the nearby area you will find local stores, bakeries and a vegetable store. Guests who value physical activity will also appreciate the proximity of walking paths and a bicycle path running along the sea. The apartment is located on the second floor of a building with an elevator, it comes with one dedicated above-ground parking space.

 

The Amalfi apartment, with an area of 85 sq m, offers a bedroom with a double bed, a bedroom with two single beds, a sleeping room with a work space and a comfortable living room with a seating and dining area , so you can feel at home and spend time together over dinner and wine.

In addition, the apartment offers guests a fully equipped kitchen and a bathroom with a shower. A peaceful rest will certainly make guests enjoy a cozy balcony, where you can drink your morning coffee in the sunshine.

 

Location: Sopot, ul. Chrobrego 17B/9

Sea: 350 m        Center of Sopot: 350 m

Maximum number of guests: 8 people

 

KEY PICKUP takes place at our office at Grunwaldzka 50, Sopot. Guests arriving after 5pm will receive self check-in instruction from our Staff.

BEDROOM I: double bed, wardrobe

BEDROOM II : two single beds

BEDROOM III: fold out sofa, desk, chair

LIVING ROOM: fold out sofa, TV, dining table

KITCHEN: fully equipped - kitchen hob, oven,  fridge, electric kettle, coffee maker, tableware, , cutlery

BATHROOM - with shower, washing machine

 

PARKING - dedicated parking space

FLOOR: II (elevator)

ANIMALS - not allowed

 

INCLUDED IN THE PRICE:

  • hotel bedding, bathroom towels, hair dryer, iron
  • parking
  • wireless Internet
  • VAT tax 8%

EXTRA PAID:

  • additional cleaning service with towel and sheet change - 280 PLN
  • city ​​tax 4,80 PLN per person / night
  • late check-out till 2pm - additional fee of 150PLN. Subject to availability to be confirmed with reception
  • baby cot with a mattress and beddings - 100 PLN per stay

For breaking the smoking ban in the apartment the Guest will be charged  a fine of 500 PLN

 

TELEPHONE RESERVATIONS +48 511 813 055 (service from 9:30 to 17:30)

 

 

 

  • Satellite TV
  • Hairdryer
  • Bathroom with shower
  • Towels
  • Tea and coffee making set
  • TV
  • Internet available
  • Fridge
  • Wardrobe
  • Flat screen TV
  • Desk
  • Leisure section of the room
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
Arrival
Arrival from 16:00
Departure
Departure to 11:00
Animals
Arrival with animals should be confirmed with the reception.
Children
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - info
Parking available at several apartments only - on request
Acceptable methods of payment:
Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Lokalizacja Apartamentu (jedynie 100m od plaży) sprawia, że miłośnicy nadmorskich wypoczynków mają blisko zarówno na poranny jogging brzegiem morza, jak i na śniadanie w jednej z urokliwych kawiarni z widokiem na morze. W kilka minut można także przespacerować się na słynny Monciak lub na Molo. W pobliżu Goście znajdą wszelkie potrzebne atrakcje – mnóstwo cenionych restauracji ( White Merlin, Familia Marco Polo, Flaming and Co., Toscana). Nieopodal znajdują się także salony tajskiego masażu dla spragnionych relaksu oraz place zabaw.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli. Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276 Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu. W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji. 2. METODY PŁATNOŚCI Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym. 3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments. W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna. Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.

Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację. GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu. Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa. POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT? Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe. DODATKOWO PŁATNE:
  • Podatek klimatyczny 4,80zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)