Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Essential information
Policy of reservation
location
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE INFORMACJE
Albatros II
Apartment is located in a green area of Sopot. Only a few minutes walk separates residents from the famous Sopot Forest Opera, where summer festivals are held, the green forest and Łysej Góry. In summer, it offers a view of the city's picturesque panorama , while in winter it is a popular winter sports destination - The only ski lift in the Tri-City is located here. From the Albatros apartment you can also easily reach the train station and the biggest attraction of the resort - at a distance of 800m there is the famous Monte Cassino promenade, where there are numerous restaurants, atmospheric cafes, local stores and service establishments. You will reach the beach in just a dozen minutes walk.
The Albatros II apartment is furnished for a comfortable holiday, ideal for a family stay, where 6 people will stay comfortably. There is a living room with a kitchenette that guarantees a comfortable stay - there is a sofa bed, TV, dining area with a large table and a fully equipped kitchenette. In addition, two bedrooms guaranteeing a comfortable rest : one with a double bed, and the other with two single beds. The apartment also has a bathroom with a bathtub. A balcony is available in the apartment.
In combination with the Albatros I Apartment, the possibility of staying up to 12 people!
Location: Sopot, ul. 23 marca 8c
Sea: 1500 m Center of Sopot: 1200 m
Maximum number of guests: 6 people
KEY PICKUP takes place at our office at Grunwaldzka 50, Sopot. Guests arriving after 5pm will receive self check-in instruction from our Staff.
BEDROOM I: double bed, bedside tables
BEDROOM II: two single beds, bedside tables
LIVING ROOM: sofa, TV, dining table
KITCHEN ANGLE: fully equipped - kitchen hob, Microwave, dishwasher, electric kettle, tableware, cooking utensils, cutlery
BATHROOM - with shower, washing machine
PARKING - parking on nearby streets
FLOOR: raised first floor
ANIMALS - allowed (100 PLN/per animal/per stay)
INCLUDED IN THE PRICE:
EXTRA PAID:
For breaking the smoking ban in the apartment the Guest will be charged a fine of 500 PLN
TELEPHONE RESERVATIONS +48 511 813 055 (service from 9:30 to 17:30)
Zaledwie kilkunastominutowy spacer dzieli mieszkańców od słynnej sopockiej Opery Leśnej, gdzie odbywają się letnie festiwale, zielonego lasu i Łysej Góry. W lecie rozciąga się z jej szczytu widok na malowniczą panoramę miasta, natomiast zimą jest to popularne miejsce uprawiania zimowych sportów – znajduje się tu jedyny wyciąg narciarski w Trójmieście. Z apartamentu Albatros łatwo dotrzeć można także do dworca kolejowego i największej atrakcji kurortu– w odległości 800m znajduje się słynny deptak Monte Cassino, gdzie mieszczą się liczne restauracje, klimatyczne kawiarenki, lokalne sklepiki i lokale usługowe. Do plaży dotrą Państwo w zaledwie kilkanaście minut spacerem.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
DODATKOWO PŁATNE:
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes (including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot. You can change cookie settings in the settings.