ZAREZERWUJ

Helsinki Deluxe apartment is one of the newest acquisitions in Lion Apartments' portfolio!

Apartment Helsinki Deluxe is located on the first  floor of an exclusive, guarded estate in a quiet part of Sopot, away from the bustle and noise of the city. The unquestionable advantage of the apartment is it close proximity to the beach and the seaside strip - just 400m and a 10-minute walk to the famous Sopot Pier.

Comfortably furnished with attention to every detail. Sure to delight enthusiasts of minimal interiors and subdued colors combined with a modern twist.

The 35 sqm apartment consists of a bedroom, a spacious living room with a sofa bed, a kitchenette and an elegant bathroom with a bathtub - perfect for a group of friends. . There are full equipment and all facilities at guests disposal, guaranteeing an undisturbed rest.. The sunny and furnished balcony will please lovers of morning coffee in the fresh air and sunsets. 

The apartment comes with a private parking space in the garage hall.

In the immediate vicinity, there is a green park, a bike path and seaside avenues along the beach. Fans of culinary experiences have the opportunity to visit excellent restaurants among others - the famous Bar Przystań, Fisherman, Tesoro and those seeking relaxation are encouraged to take advantage of the dedicated Lion Apartments discounts at the Marriott Hotel Spa and Radisson.

 

Location: Sopot, ul. Okrzei 19 Sea: 350 m

Center of Sopot: 800 m

Number of guests: 4 people

 

KEY COLLECTION: Check-in / key collection takes place at the reception at: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. After hours. 17:00 Guests check in themselves. Our staff will provide detailed instructions prior to arrival.

 

BEDROOM: double bed, wardrobe

LIVING ROOM: sofa bed, TV, dining table

KITCHENETTE: fully equipped: cooking plate, fridge, electric kettle, coffee machine, tableware, cutlery, pots.

BATHROOM - Shower, washing machine, hair dryer

 

FLOOR: I (elevator)

PARKING: private place in the garage

ANIMAL STAY: not allowed

BALCONY: YES, furnished, sunny

ACCESSORIES: iron, ironing board, vacuum cleaner, mop

 

IN PRICE:

  • High-quality hotel bedding,
  • bathroom towels and bathrobes
  • parking wireless Internet VAT 8%

PAID EXTRA:

  • additional cleaning service with towel and sheet change - 180 PLN
  • PLN 4.80 per person / day
  • late check-out till 2pm - additional fee of 150PLN. Subject to availability to be confirmed with reception
  • baby cot, mattress and bedding, and high chair - set for PLN 100 / stay

 

Breaking the smoking ban in the apartment is associated with a financial penalty of PLN 500.

 

TELEPHONE RESERVATIONS +48 511 813 055 (service from 9:30 to 17:30)

  • Satellite TV
  • Kitchenette
  • Bathroom with bath
  • Hairdryer
  • Towels
  • Tea and coffee making set
  • TV
  • Internet available
  • Fridge
  • Wardrobe
  • Flat screen TV
  • Leisure section of the room
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
Arrival
Arrival from 16:00
Departure
Departure to 11:00
Animals
Arrival with animals should be confirmed with the reception.
Children
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - info
Parking available at several apartments only - on request
Acceptable methods of payment:
Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Apartament Helsinki mieści się na pierwszym piętrze ekskluzywnego, strzeżonego osiedla w spokojnej części Sopotu, z dala od miejskiego gwaru i hałasu. Niewątpliwym atutem Apartamentu jest jego bliska odległość do plaży i pasa nadmorskiego - zaledwie 400m oraz 10 min spacer do słynnego sopockiego Mola.W najbliższej okolicy znajduje się zielony park, ścieżka rowerowa oraz nadmorskie alejki wzdłuż plaży. Fani kulinarnych doznań mają możliwość odwiedzenia znakomitych restauracji m.in. – słynny Bar Przystań Fisherman Tesoro, a osoby poszukujące relaksu zachęcamy do skorzystania z dedykowanych rabatów Lion Apartments w SPA hotelu Marriott oraz Radisson.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI

Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.

Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276

Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.

W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.

2. METODY PŁATNOŚCI Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym. 3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD

Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.

W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.

Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.  GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.

POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.

DODATKOWO PŁATNE:
  • Podatek klimatyczny 4,80zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)