Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
ZAREZERWUJ

Apartament Tokio zachwyca swoich Gości, jedyny minus pobytu, to to, że w końcu musi dobiec końca.... Urządzony z pieczołowitością i dbałością o każdy detal zaprasza do swych wnętrz by spędzić w nich niezapomniane chwile. Tutaj historia Sopotu łączy się z najelegantszą wersją współczesności.

W apartamencie do dyspozycji Gości jest jasna, elegancka sypialnia z wysokiej klasy wygodnym materacem.  Salon zaprojektowano z myślą o wygodnym odpoczynku Gości - dwie sofy (w tym jedna rozkładana), TV oraz jadalnia. Funkcjonalna kuchnia z ekspresem do kawy i pralką. Łazienka w Apartamencie Tokio zaspokoi wymagających Gości -  tych lubiących orzeźwiający prysznic z rana jak i długie, wieczorne kąpiele w wannie.

Ogromnym atutem apartamentu jest lokalizacja!  Nowoczesne CENTRUM SOPOT (Dworzec PKP) z pasażem restauracji kuchni świata w tym słynny Cały Gaweł, Seafood Station, Hashi Sushi, Sempre, Whisky on The Rocks czy też niesamowita piekarnia francuska z obłędnymi croissant’ami! W okolicy znajdą Państwo także delikatesy, salon fryzjerski, kosmetyczny, siłownię oraz salon masażu tajskiego "THAI MAI".

Apartament znajduje się na pierwszym piętrze, w kamienicy oddalonej zaledwie 20m od słynnego "MONCIAKA" oraz 500 m od MOLO. Od plaży dzieli Gości 10 minutowy spacer.

Goście Apartamentu Tokio mogą także korzystać z dedykowanych rabatów w SPA HOTELU SHERATON obejmujących zabiegi jak oraz wejście na strefę basenów, jacuzzi i saun.

Apartament Tokio w połączeniu ze Studiem Tokio może wygodnie ugościć od 6 do 8 Gości!

Zapraszamy!

 

Lokalizacja: Sopot, ul. Kościuszki 3   

Morze: 600 m                 

Centrum Sopotu: 100 m                

Maks. ilość Gości: 4 os.

 

ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / Odbiór kluczy odbywa się w recepcji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Goście meldujący sie po godz. 17:00 proszeni są o kontakt z recepcją w celu otrzymania instrukcji do samodzielnego odbioru kluczy ze skrytki.

SYPIALNIA: łóżko małżeńskie

SALON: rozkładana kanapa, sofa, TV, stół jadalny

KUCHNIA w pełni wyposażona: płyta kuchenna, kuchenka mikrofalowa, zmywarka, lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy Nespresso, toster, zastawa stołowa, sztućce, naczynia do przyrządzania posiłków, pralka

ŁAZIENKA - prysznic oraz wanna, suszarka do włosów

DODATKI: pralka, żelazko, deska do prasowania, wiatrak, krzesełko do karmienia

PIĘTRO: I (schody)

PARKING: parking miejski płatny od pon do pt w godz 9:00-22:00

POBYT ZWIERZĄT: dozwolony małe pieski do 8 kg (opłata 100 zł pobyt)

 

W CENIE:

  • Wyskiej jakości pościel hotelowe, ręczniki
  • Podatek VAT 8%
  • Bezprzewodowy Internet

DODATKOWO PŁATNE:

  • Dodatkowe sprzątanie podczas pobytu wraz ze zmianą ręczników 180 PLN
  • Podatek miejski 4,80 PLN osoba/doba
  • wydłużenie doby hotelowej do godz. 14:00 - koszt 150 zł. Realizacja życzenia w zależności od dostępności, bez gwarancji - konieczność wcześniejszego potwierdzenia z recepcją
  • Doposażenie apartamentu w łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą oraz krzesłko do karmienia - zestaw w cenie 100PLN/pobyt

Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN

 

REZERWACJE TELEFONICZNE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 9:30-17:30)

  • Lodówka
  • Aneks kuchenny
  • Suszarka do włosów
  • Internet w pokoju
  • TV
  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Klimatyzacja
  • Szafa
  • Łazienka z prysznicem
  • Ręczniki
  • Zestaw do parzenia kawy lub herbaty
  • Część wypoczynkowa
  • Łazienka z wanną
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
  • Smart TV (Netflix)
Przyjazd
Zameldowanie od 16:00
Wyjazd
Wymeldowanie do 11:00
Polityka względem zwierząt
Prosimy potwierdzać z recepcją pobyt ze zwierzętami. Nie wszystkie apartamenty przyjmują zwierzęta.
Polityka względem dzieci
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - informacje
Parking dostępny tylko przy niektórych obiektach - na zapytanie
Akceptowane formy płatności:
American Express Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Ogromnym atutem apartamentu jest lokalizacja!  Nowoczesne CENTRUM SOPOT (Dworzec PKP) z pasażem restauracji kuchni świata w tym słynny Cały Gaweł, Seafood Station, Hashi Sushi, Sempre, Whisky on The Rocks czy też niesamowita piekarnia francuska z obłędnymi croissant’ami! W okolicy znajdą Państwo także delikatesy, salon fryzjerski, kosmetyczny, siłownię oraz salon masażu tajskiego "THAI MAI".Apartament znajduje się na pierwszym piętrze, w kamienicy oddalonej zaledwie 150m od słynnego "MONCIAKA" oraz 500 m od MOLO. Od plaży dzieli Gości 10 minutowy spacer.Goście Apartamentu Tokio mogą także korzystać z dedykowanych rabatów w SPA HOTELU SHERATON obejmujących zabiegi oraz wejście na strefę basenów, jacuzzi i saun - odległość to jedyne 300 m.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI

Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.

Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276

Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.

W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.

2. METODY PŁATNOŚCI

Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.

3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD

Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.

W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.

Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.

ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.

Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA

Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

DODATKOWO PŁATNE:

  • Podatek klimatyczny 4, 80 zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)