+48 790 813 055
+48 790 813 055
Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Znakomity wybór
POLECAMY
WYSOKI STANDARD
TOP DLA
RODZIN
BALKON
ZWIERZĘTA
DOZWOLONE
Podstawowe informacje
Polityka rezerwacji
lokalizacja
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE INFORMACJE
Scandi to prawdziwe serce Sopotu, a jednocześnie apartamentowy bestseller!
Zlokalizowany na pierwszym piętrze stylowej kamienicy zachwyca nie tylko wystrojem, ale również najwyższym standardem, dającym naszym Gościom niepowtarzalny komfort pobytu.
Dzięki połączeniu z sąsiednimi apartamentami Scandi II potrafi pomieścić aż do 10 osób.
Wnętrza tego przytulnego apartamentu zaskakują świeżością i klasą. Kolorystyka utrzymana w ciepłych barwach dodaje domowej atmosfery, a delikatne wzornictwo cudnie kontrastuje z jasnymi przestrzeniami oraz pięknie wydobytymi elementami starych cegieł na ścianach. Scandi Love II to dwie sypialnie oraz przestronny salon z w pelni wyposażonym aneksem kuchennym i rodzinnym stołem jadalnym. Wspaniałym dodatkiem do nowoczesnej domowej przestrzeni, jaką jest Scandi, sa dwa balkony z wyjściem z salonu i jednej z sypialni, na których wieczorami Goście chętnie zasiadają przy kubku herbaty lub lampce wina.
Ogromnym atutem apartamentu Scandi II jest przestronny i komfortowo urządzony salon kapięlowy z wanna i prysznicem.
Apartament jest wyposażony w pralkę - suszarkę, osobną garderobę natomiast w sypialni znajdziemy sekretarzyk lub biurko do pracy.
Lokalizacja to kolejny atut Scandi – skoro nazwaliśmy go odważnie sercem Sopotu, oznaczać to może tylko, że nasi Goście mają stąd blisko do wszystkiego, co najlepsze. Kilka minut zajmie zarówno spacer na plażę, jak i do okolicznych sklepów, pasaży restauracyjnych i innych. Spragnieni relaksu mogą przespacerować się w oklice Molo, by skorzystać z basenów i zabiegów w Spa sopockiego Sheratona. Lion Apartments specjalnie z myślą o komforcie swoich Gości oferuje dedykowane rabaty do tego właśnie Spa.
Specjalnie dla Gości Lion Apartments, przygotowana zostala możliwość wypożyczenia rowerów miejskich.
Zapraszamy do rezerwacji!
Lokalizacja: Sopot, ul. Chopina 7
Morze: 450 m Centrum Sopotu: 200 m
Maks. ilość Gości: 6 os.
ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / odbiór kluczy odbywa sie w biurze Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Goście meldujący sie po godz. 17:00 proszeni są o kontakt z Recepcją w celu otrzymania instrukcji do samodzielnego odbioru kluczy ze skrytek.
SYPIALNIA I: łóżko małżeńskie, sekretarzyk
SYPIALNIA II: łóżko małżeńskie
SALON: rozkładana kanapa, stół jadalny, fotel, TV
ANEKS KUCHNENNY: w pełni wyposażona kuchnia: płyta kuchenna, piekarnik,zmywarka, mikrofalówka, czajnik, ekspres przelewowy, zastawa stołowa, sztućce, szklanki, kubki, garnki.
ŁAZIENKA: 1 łazienka - prysznic, suszarka do włosów
PIĘTRO: I, schody
PARKING: - zależy od dostępności na posesji, miejsca nie przypisane, nie ma możliwości rezerwacji. W przypadku braku miejsca na posesji konieczność parkowania na publicznych miejscach parkingowych, płatne (pon-pt)
POBYT ZWIERZĄT - dozwolony; wyłacznie małe psy - 100zł/pobyt
DODATKI : żelazko, deska do prasowania, odkurzacz, krzesełko do karmienia dziecka, pralko - suszarka
W CENIE:
DODATKOWO PŁATNE:
Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN
REZERWACJE TELEFONICZNE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 9:30 - 17:30)
W okolicy wszelkie potrzebne udogodnienia i atrakcje. Centrum usługowe, piekarnia - 50m. Sopot Centrum - tuż za rogiem oferuje wachlarz kuchni świata w jednym pasażu wraz z siłownią Zdrofit. Ponadto warto przejść się przez słynny Monciak aż do pięknego sopockiego Molo. Przy plaży oczekuje równie bogata oferta gastronomiczna, która zaspokoi gusta kulinarne każdego.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
DODATKOWO PŁATNE:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.