+48 790 813 055
+48 790 813 055
Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Znakomity wybór
BESTSELLER
ŚCISŁE
CENTRUM
MIEJSCE
PARKINGOWE
ZWIERZĘTA
DOZWOLONE
IDEALNY DLA GRUP ZNAJOMYCH
Podstawowe informacje
Polityka rezerwacji
lokalizacja
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE INFORMACJE
Scandi to prawdziwy bestseller Sopotu, wyjątkowy adres na mapie miasta.
Unikatowy apartament usytuowany w jednej z sopockich kamienic w ścisłym centrum.
Scandi oferuje do dyspozycji Gości aż 3 komfortowe sypialnie, w tym jedną z prywatną łazienką z prysznicem, oprócz tego łazienkę z wanną dla miłośników gorących kąpieli, przestronny salon z dużymi rozkładanymi sofami, w pełni wyposażony aneks kuchenny oraz stół jadalniany dla wszystkich Gości (do 10 osób), dzięki czemu można poczuć się jak w domu i spędzić wspólny czas przy kolacji i winie.
Apartament Scandi został urządzony z dbałością o każdy detal, a w szczególności z dbałością o pozostawienie uroczych elementów poddasza starej sopockiej kamienicy. Przytulne jasne wnętrza ozdabia tutaj drewno dachowych belek, wystrój zaś choć klasyczny, zaskakuje akcentami pop-artu na ścianach, sprawiając, że Scandi urzeka stylem i niezobowiązującą elegancją.
Do apartamentu przynależy jedno miejsce postojowe na strzeżonym parkingu.
W najbliższej okolicy Goście znajdą słynne Sopot Centrum z pasażem restauracyjnym, znany deptak przy Monte Cassino, którym w kilka minut można zejść prosto na spacer po pięknym sopockim Molo. Niedaleko także siłownia City Fit, masa sklepów, kawiarni, piekarni i atrakcji oferowanych przez miasto.
Gorąco polecamy zarówno rodzinom jak i większym grupom znajomych.
Lokalizacja: Sopot, ul. Chopina 7
Morze: 450 m Centrum Sopotu: 200 m
Maks. ilość Gości: 10 os.
ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / odbiór kluczy odbywa sie w biurze Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Po godz. 17:00 instrukcje odbioru kluczy i samodzielnego zameldowania przekaże pracownik przed przyjazdem.
SYPIALNIA I: łóżko małżeńskie, garderoba, prywatna łazienka z prysznicem, TV
SYPIALNIA II: łóżko małżeńskie, garderoba, TV
SYPIALNIA III : łóżko małżeńskie, TV
SALON: rozkładana kanapa x 2 , TV
KUCHNIA: w pełni wyposażona kuchnia: płyta kuchenna, piekarnik, mikrofalówka, czajnik, ekspres do kawy Nespresso, ekspres przelewowy, zastawa stołowa, sztućce, szklanki, kubki, garnki.
ŁAZIENKA: 2 łazienki - prysznic oraz wanna, suszarka do włosów
PIĘTRO: II, schody
PARKING: - bezpłatne miejsce na ogrodzonym parkingu
POBYT ZWIERZĄT - dozwolony (pieski do 5 kg, oplata 100 zl/pies za pobyt)
DODATKI : pralka, żelazko, deska do prasowania, odkurzacz, krzesełko do karmienia dziecka.
W CENIE:
DODATKOWO PŁATNE:
Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. od 500 PLN.
REZERWACJE TELEFONICZNE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 9:30-17:30)
W najbliższej okolicy Goście znajdą słynne Sopot Centrum z pasażem restauracyjnym - 50m, znany deptak przy Monte Cassino - 200m, którym w kilka minut można zejść prosto na spacer po pięknym sopockim Molo - 500m. Niedaleko także siłownia Zdrofit, masa sklepów, kawiarni, piekarni i atrakcji oferowanych przez miasto.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
DODATKOWO PŁATNE:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.