+48 790 813 055
+48 790 813 055
Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
GREAT CHOICE
ŚCISŁE CENTRUM
2 MINUTY OD MOLO
IDEALNY DLA
GRUP ZNAJOMYCH
PREMIUM
1 FLOOR
Podstawowe informacje
Polityka rezerwacji
lokalizacja
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE
INFORMACJE
Apartament Morski
W kategorii apartamentów 4-osobowych to jeden z nieocenionych bestsellerów! Razem z pokojami Marrakesz i Provance tworzy kompleks Nord Star, przeznaczony łącznie dla 8 osób. Wśród nich apartament Morski to największa niezależna przestrzeń, zaskakująca komfortem i unikatowym wnętrzem. Poza wyposażeniem na miarę pięciogwiazdkowych hoteli, morski urzeka lekkością stylu i wystrojem dopracowanych co do szczegółu.
Goście apartamentu korzystają z cichej sypialni, wyposażonej w eleganckie łóżko z najwyższej klasy materacem, z garderobą, toaletką i TV. Obok znajduje się przestronny i komfortowy salon z rozkładaną sofą, kącikiem jadalnianym i w pełni wyposażonym aneksem kuchennym. Funkcjonalna łazienka z prysznicem dopełnia komfortu wypoczynku w tym jakże wyjątkowym apartamencie.
W bliskiej okolicy Goście odnajdą wszystko, czego potrzeba do świetnie spędzonego czasu – plaża zaledwie 100m piechotą, liczne restauracje usypane w całym centrum aż po brzegi morza, salony masażu tajskiego, wypożyczalnie rowerów, sklepy i kawiarnie. Spacer Monciakiem prosto na sopockie molo to z apartamentu Morskiego 2 minuty piechotą, a tam Goście znajdą takżę SPA Hotelu Sheraton, do którego Lion Apartments oferuje dedykowane rabaty.
Serdecznie zapraszamy!
Lokalizacja: Sopot, ul. Grunwaldzka 31
Morze: 150 m Centrum Sopotu: 300 m
Maks. ilość Gości: 4 os.
Odbiór kluczy i zameldowanie: odbywa się w Recepcji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Po godz. 17:00, Goście meldują się samodzielnie otrzymując szczegółowe instrukcje przed przyjazdem.
SYPIALNIA: łóżko małżeńskie, garderoba, TV
SALON: rozkładana kanapa, TV, stół jadalny.
ANEKS KUCHENNY: w pełni wyposażony - płyta kuchenna, lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy Cafissimo, zastawa stołowa, sztućce
ŁAZIENKA: z prysznicem, suszarka do włosów
DODATKI: sejf, żelazko, deska do prasowania, szlafroki
PARKING - miejski parking płatny od pon. - pt. w godz. 9:00 - 22:00. Koszt - 4,20 zł /godz. (dodatkowe informacje: http://www.lion-apartments.pl/parking)
PIĘTRO: I, schody
POBYT ZE ZWIERZĘTAMI - Zakaz
W CENIE:
DODATKOWO PŁATNE:
złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN
REZERWACJE TELEFONICNE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 9:30 - 17:30)
Odkryj Apartament MORSKI!
W bliskiej okolicy Goście odnajdą wszystko, czego potrzeba do świetnie spędzonego czasu – plaża zaledwie 100m piechotą, liczne restauracje usypane w całym centrum aż po brzegi morza, salony masażu tajskiego, wypożyczalnie rowerów, sklepy i kawiarnie. Spacer Monciakiem prosto na sopockie molo to z apartamentu Morskiego 2 minuty piechotą, a tam Goście znajdą takżę SPA Hotelu Sheraton, do którego Lion Apartments oferuje dedykowane rabaty.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 9:30-17:30 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
DODATKOWO PŁATNE:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.