Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
ZAREZERWUJ

NEMO

Rodzinny Apartament NEMO jest najczęsciej rezerwowanym apartament przez  powracających Gości ze względu na doskonałą lokalizację blisko morza oraz komfortowy design i wyposażenie.

Do dyspozycji Gości są dwie sypilanie. Sypilania Master z łóżiem małżeńskim, TV i wyjściem na duży taras, mniejsza sypilania z dwoma pojedyńczymi łóżkami, przestronny salon z jadalnią, rozkładaną sofą i aneksem kuchennym, łazienka z prysznicem i pralką oraz umeblowany taras.

Goście apartamentu otrzymują wjazd na ogrodzoną posesje, gdzie można zaparkować jeden samochów.

Dużym atutem apartamentu jest lokalizacja - blisko morza i nadmorskich alejek zachęcają do porannego joggingu lub kawy w jednej z plaowych restauracji. W okolicy apartamentu znajdują sie sklepy spożywcze, piekarnia, restauracje, bary mleczne oraz plac zabaw dla dzieci.

Słynny "MONCIAK" i MOLO to ok. 10 min spacer.

Zapraszamy!

 

Lokalizacja: Sopot, ul. Grunwaldzka 88A

Morze: 200 m      Centrum Sopotu: 800 m

Maks. ilość Gości: 6 os. 

ODBIÓR KLUCZY:  Zameldowanie/ Odbiór kluczy odbywa się w recepcji Sopot,  ul. Grunwaldzka 50 w godz. 15:00 - 18:00. Po godz. 17:00 Goście meldują się samodzielnie, odbierając klucze ze skrzynki pod adresem recepcji. Wcześniej nasz personel przekaże szczegółowe instrukcje.

 

SYPIALNIA I: łóżko małżeńskie, szafa, TV, wiatrak 

SYPIALNIA II: dwa pojedyncze łóżka, Szafa, toaletka, TV, wiatrak

SALON: rozkładana kanapa, TV, stół jadalny, wiatrak

ANEKS KUCHENNY: w pełni wyposażony - płyta kuchenna, piekarnik, czajnik elektryczny, zastawa stołowa, sztućce

ŁAZIENKA: z prysznicem, pralka

BALKON: Tak - umeblowany (stół i krzesła)

WYPOSAŻENIE DODATKOWE: żelazko, pralka, deska do prasowania, suszarka na ubrania, krzesłko do karmienia, wanienka dla dziecka

PARKING - możliwość parkowania na terenie posesji

PIĘTRO: I, schody

POBYT ZE ZWIERZĘTAMI - dozwolony (wyłącznie małe pieski)- Obowiązuje dodatkowa opłata 100 pln/pobyt

 

W CENIE:

  • hotelowa pościel, ręczniki łazienkowe
  • bezprzewodowy Internet
  • podatek VAT 8%

DODATKOWO PŁATNE:

  • Dodatkowe sprzątanie podczas pobytu wraz ze zmianą ręczników 280 PLN
  • podatek miejski 4,80 PLN osoba/doba
  • wydłużenie doby hotelowej do godz. 14:00 - koszt 150 zł. Realizacja życzenia w zależności od dostępności, bez gwarancji - konieczność wcześniejszego potwierdzenia z recepcją.
  • doposażenie apartamentu w łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pocielą - zestaw w cenie 100 PLN/pobyt
  • zakup kawy do ekspresów w apartamencie w cenie 20 zl/ opak. 10 szt.
  • pobyt piesków (wyłącznie małe) - 100 PLN/ pobyt

Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN


REZERWACJE  +48 511 813 055  (obsługa w godz. 11:00-17:00)

  • Lodówka
  • Aneks kuchenny
  • Suszarka do włosów
  • Internet w pokoju
  • TV
  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Szafa
  • Łazienka z prysznicem
  • Ręczniki
  • Biurko
  • Zestaw do parzenia kawy lub herbaty
  • Część wypoczynkowa
  • Kanały kablowe
  • Wykładzina podłogowa
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
Przyjazd
Zameldowanie od 16:00
Wyjazd
Wymeldowanie do 11:00
Polityka względem zwierząt
Prosimy potwierdzać z recepcją pobyt ze zwierzętami. Nie wszystkie apartamenty przyjmują zwierzęta.
Polityka względem dzieci
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - informacje
Parking dostępny tylko przy niektórych obiektach - na zapytanie
Akceptowane formy płatności:
American Express Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Dużym atutem apartamentu jest lokalizacja - blisko morza i nadmorskich alejek zachęcają do porannego joggingu lub kawy w jednej z plaowych restauracji. W okolicy apartamentu znajdują sie sklepy spożywcze, piekarnia, restauracje, bary mleczne oraz plac zabaw dla dzieci. Słynny "MONCIAK" i MOLO to ok. 10 min spacer - 300m.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI

Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.

Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276

Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.

W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.

2. METODY PŁATNOŚCI

Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.

3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD

Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.

W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.

Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.

ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.

Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA

Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

DODATKOWO PŁATNE:

  • Podatek klimatyczny 4,80zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)