Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
ZAREZERWUJ

Bezpieczny apartament !

Ten apartament przechodzi każdorazowo szczególną dezynfekcje i odkażanie związanie z COVID-19 !

W tym celu wykorzystywane sa profesjonalne i certyfikowane środki NDP Air Total + Green

 

Przytulny apartament z jedną sypilanią i prestronnym salonem docenianej lokalizacji w Sopocie.
Apartametn MEWA, zlokalizowany jest na pierwszym piętrze sopockiej kaiemiennicy oddalonej 5 minutowym spacerkiem od morza i 10 min. od Centru Sopotu.

W okolicy liczne sklepy spożywcze, piekarnia, warzywniak oraz uwielbiane przez lokalnych bistro. "WYDZIAŁ RELAKSU" - pyszne śniadania i obiady domowe.

W połączeniu z mniejszym apartamentem MEWA B z balkonem, łącznie obiekt jest w stanie przyjąć nawet 8 os.

 

 

Lokalizacja: Sopot, ul. 3 Maja 3

Morze: 300  m      Centrum Sopotu: 800 m

Maks. ilość Gości: 4 os. 

Uwaga: w pobliżu remont ulicy, który, może potrwać do 09.2022

ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / odbiór kluczy odbywa się w rcepcji pod adresem: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Po godz. 17:00 Goście meldują się samodzielnie, odbierając klucze ze skrzynki na kod pod adresem recepcji. Personel przekaże szczegółowe instrukcje pred przyjazdem.

 

SYPIALNIA: łóżko małżeńskie, garderoba

SALON: rozkładana kanapa, TV, stół jadalny

ANEKS KUCHENNY - w pełni wyposażony - lodówka, zmywarka, płyta kuchenna, piekarnik, kuchenka mikrofalowa, czajnik, ekspres do kawy, zastawa kuchenna, sztućce

ŁAZIENKA: z prysznicem

DODATKI: żelazko, deska do prasowania, wiatrak, pralka, odkurzacz, mop

PARKING -  ogólnodostępne publiczne miejsce parkingowe - płatne od pon. - pt. w godz. 8:00 -20:00 3 pln/godz. (dodatkowe informacje: http://www.lion-apartments.pl/parking)

PIĘTRO: I, schody

POBYT ZE ZWIERZĘTAMI - dozwolony - tylko pieski do kolan, obowiazuje opłata 100 pln/pobyt

 

W CENIE:

  • hotelowa pościel, ręczniki łazienkowe
  • bezprzewodowy Internet
  • podatek VAT 8%

DODATKOWO PŁATNE:

  • Dodatkowe sprzątanie podczas pobytu wraz ze zmianą ręczników 180 PLN
  • podatek miejski 4,80 PLN osoba/doba
  • wydłużenie doby hotelowej do godz. 14:00 - koszt 150 zł. Realizacja życzenia w zależności od dostępności, bez gwarancji - konieczność wcześniejszego potwierdzenia z recepcją.
  • pobyt piesków - 100 PLN
  • zakup kawy do ekspresów w apartamencie w cenie 20 zl/ opak. 10 szt.
  • doposażenie apartamentu w łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pocielą oraz krzesłko do karmienia - zestaw w cenie 100 PLN/pobyt

Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN.




REZERWACJE TELEFONICZNE  +48 511 813 055  (obsługa w godz. 11:00-17:00)

  • Lodówka
  • Aneks kuchenny
  • Suszarka do włosów
  • Internet w pokoju
  • TV
  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Szafa
  • Łazienka z prysznicem
  • Ręczniki
  • Zestaw do parzenia kawy lub herbaty
  • Część wypoczynkowa
  • Kanały kablowe
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
  • Smart TV (Netflix)
Przyjazd
Zameldowanie od 16:00
Wyjazd
Wymeldowanie do 11:00
Polityka względem zwierząt
Prosimy potwierdzać z recepcją pobyt ze zwierzętami. Nie wszystkie apartamenty przyjmują zwierzęta.
Polityka względem dzieci
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - informacje
Parking dostępny tylko przy niektórych obiektach - na zapytanie
Akceptowane formy płatności:
American Express Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Apartametn MEWA, zlokalizowany jest na pierwszym piętrze sopockiej kaiemiennicy oddalonej 5 minutowym spacerkiem od morza i 10 min. od Centru Sopotu. W okolicy liczne sklepy spożywcze, piekarnia, warzywniak oraz uwielbiane przez lokalnych bistro. "WYDZIAŁ RELAKSU" - pyszne śniadania i obiady domowe.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI

Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.

Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276

Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.

W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.

2. METODY PŁATNOŚCI

Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.

3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD

Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.

W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.

Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.

ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.

Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA

Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.

LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT

DODATKOWO PŁATNE:

  • Podatek klimatyczny 4,80 zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)