Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
Gdańsk

+48 790 813 055

scala@lion-apartments.pl
Sopot
+48 511 813 055
+48 888 445 276
sopot@lion-apartments.pl
ZAREZERWUJ

Apartament Bosman I to wygodna i jasna przestrzeń, którą docenią Goście lubiący nadmorski klimat. Przemyślane wnętrza w wysokim standardzie z marynistycznymi akcentami z pewnością umilą wakacyjny pobyt.  Lokalizacja apartamentu, z dala od zgiełku słynnego „Monciaka”, przypadnie do Gustu zwłaszcza Gościom planującym rodzinny pobyt. To idealny apartament zarówno do odpoczynku, jak i pracy zdalnej. Stąd dzieli nas zaledwie kilka kroków do plaży oraz restauracji i kawiarenek w pasie nadmorskim. A wszystko to w otoczeniu zieleni, która w okresie wiosennym i letnim zachwyca swoją bujnością. Nie bez powodu, ku uciesze turystów i mieszkańców, w okolicy zlokalizowane są 5-gwiazdkowe hotele, oferujące luksusowe strefy SPA i Wellness.


Apartament znajduje się na podwyższonym parterze w monitorowanej kamienicy z windą. Wygodnie zatrzyma się w nim pięć osób.
Do dyspozycji Gości jest jasna sypialnia z jednym dwuosobowym łóżkiem, jednym jednoosobowym łóżkiem i telewizorem. Przestronny salon gwarantuje komfortowy odpoczynek - znajduje się w nim wygodna, rozkładana kanapa, TV oraz kącik jadalniany. Aneks kuchenny jest w pełni wyposażony.  Dużym atutem tego apartamentu jest także dedykowane miejsce parkingowe, o które zwłaszcza w sezonie letnim niezwykle trudno.


Goście ceniący kontakt z naturą i aktywność docenią bliskość parku oraz alejek pieszo-rowerowych zlokalizowanych wzdłuż linii brzegowej. Jest to idealne miejsce na leniwe spacery lub poranny jogging w kierunku Gdyni lub Gdańska. W niedalekiej okolicy znajdują się także najbardziej popularne restauracje -  BAR Przystań  serwujący słynną "zupą rybaka" oraz włoska restauracja Tesoro słynąca z najlepszej pizzy w mieście! Do słynnego "Monciaka" Goście apartamentu Bosman I dotrą spacerem w ok. 10-15 min.

Zapraszamy!

 

Lokalizacja: Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 38

Morze: 200 m  Centrum Sopotu: 1 km       

Maks. ilość Gości: 5 os.

 

ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / Odbiór kluczy odbywa się w recepcji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt z recepcją w celu otrzymania instrukcji do samodzielnego odbioru kluczy ze skrytki.

 

SYPIALNIA: łóżko małżeńskie, łóżko jednoosobowe (półkotapczan)

SALON Z ANEKSEM KUCHENNYM: rozkładana kanapa, TV, stół jadalniany, aneks w pełni wyposażony: płyta kuchenna, piekarnik, zmywarka, lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy, zastawa stołowa, sztućce, naczynia do przyrządzania posiłków.

ŁAZIENKA - prysznic, suszarka do włosów

DODATKI: pralka, żelazko, deska do prasowania, krzesełko do karmienia

 

PIĘTRO: podwyższony parter (winda)

PARKING: dedykowane miejsce parkingowe w hali garażowej

POBYT ZWIERZĄT: niedozwolony

 

W CENIE:

  • Wysokiej jakości pościel hotelowa, ręczniki 
  • Podatek VAT 8%
  • Bezprzewodowy Internet

 

DODATKOWO PŁATNE:

  • dodatkowe sprzątanie podczas pobytu wraz ze zmianą ręczników 180 PLN
  • podatek miejski 4,80 PLN osoba/doba
  • wydłużenie doby hotelowej do godz. 14:00 - koszt 150 zł. Realizacja życzenia w zależności od dostępności, bez gwarancji - konieczność wcześniejszego potwierdzenia z recepcją.
  • doposażenie apartamentu w łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą oraz krzesełko do karmienia - zestaw w cenie 100PLN/pobyt

Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN.

 

 

  • Lodówka
  • Aneks kuchenny
  • Suszarka do włosów
  • Internet w pokoju
  • TV
  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Łazienka z prysznicem
  • Ręczniki
  • Zestaw do parzenia kawy lub herbaty
  • Część wypoczynkowa
  • Kanały kablowe
  • Pralka
  • żelazko i deska do prasowania
Przyjazd
Zameldowanie od 16:00
Wyjazd
Wymeldowanie do 11:00
Polityka względem zwierząt
Prosimy potwierdzać z recepcją pobyt ze zwierzętami. Nie wszystkie apartamenty przyjmują zwierzęta.
Polityka względem dzieci
Dzieci w wieku do lat 2 nocują bezpłatnie, jeżeli śpią na łóżku rodziców. Dzieci w wieku od lat 3 są liczone jako pełnopłatne. Możliwość wyposażenia apartamentu w zestaw składający się z łóżeczka wraz z materacykiem i pościelą, krzesełka do karmienia i wanienki w cenie 100 PLN / pobyt
Parking - informacje
Parking dostępny tylko przy niektórych obiektach - na zapytanie
Akceptowane formy płatności:
American Express Mastercard Maestro Visa Visa Electron

Apartament zlokalizowany jest  z dala od zgiełku słynnego „Monciaka”, a jednak wciąż w samym sercu Sopotu. Stąd dzieli nas zaledwie kilka kroków do plaży oraz restauracji i kawiarenek w pasie nadmorskim. W niedalekiej okolicy znajdują się także najbardziej popularne restauracje -  BAR Przystań  serwujący słynną "zupą rybaka" oraz włoska restauracja Tesoro słynąca z najlepszej pizzy w mieście! Do słynnego "Monciaka" Goście apartamentu Bosman II dotrą spacerem w ok. 10-15 min.

1. DOKONYWANIE REZERWACJI

Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.

Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276

Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.

W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.

2. METODY PŁATNOŚCI

Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.

3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD

Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.

W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.

Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.

ODBIÓR KLUCZY

Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.

GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA

Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.

Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.

Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.

Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.

POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?

Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.

DODATKOWO PŁATNE:

  • Podatek klimatyczny 4, 80 zł za osobę za dobę
  • Wypożyczenie rowerów miejskich w cenie 40zł/dzień
  • Łóżeczko turystyczne wraz z materacykiem i pościelą (dostępne także :wanienka, krzesełko do karmienia) – 100zł / pobyt
  • Wypożyczenie ręcznika plażowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Wypożyczenie szlafroka hotelowego na czas pobytu 15zł/sztuka
  • Dodatkowy zapas kawy - 20zł/ opakowanie
  • Mogą obowiązywać opłaty w przypadku konieczności dodatkowego sprzątania po pobycie zwierzęcia, zabrudzenia tapicerki mebli lub ponad standardowego sprzątania apartamentu (dot. imprez, spotkań grupowych)