+48 790 813 055
+48 790 813 055
Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Podstawowe informacje
Polityka rezerwacji
lokalizacja
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE INFORMACJE
Studio 401 zaprasza swoich Gości do oryginalnych wnętrz urządzonych w kolorze bieli i złota. Sama przestrzeń podzielona jest na strefe sypialną - antresola z wygodnym materacem do spania dla dwóch osob, oraz przestrzeń dzienna na pierwszym poziomie gdzie znajduje się klimatyczny salon z rozkładaną kanapą oraz aneks kuchenny i łazienka z prysznicem.
Cały obiekt ChillSet Apartments składa się z 4 apartamentów zaprojektowaneych z dbałością o najmniejszy detal. Zamysłem projektantów było stworzenie oryginalnej, przytulnej i modnej przestrzeni, w której nie tylko można komfortowo wypocząć, ale również poczuć się jak w domu.
Sama ulica Obrońców Westerplatte, na której znajduje się obiekt, to jedna z najpiękniejszych ulic Sopotu. Znajdują się tu najsłynniejsze i najokazalsze zabytkowe ville - każda z nich opowiada inną historię. Cisza i spokój oraz bliskie sąsiedztwo plaży, morza czy deptaku Monte Cassino, czynią tę lokalizacje wyjątkową.
Apartament oddalony jest ok 6 min spacerem od Nowoczesnego Centrum Sopotu z dworcem PKP oraz pasażem modnych restauracji kuchni Świata, delikatesami, piekanie, kawiarnie oraz drogeria.
Zapraszamy !
Lokalizacja: Sopot, ul. Obr. Westerplatte 32
Morze: 500 m
Centrum Sopotu: 600m
Maks. ilość Gości: 4 os.
ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / Odbiór kluczy odbywa się w recepcji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Goście meldujący sie po godz. 17:00 proszeni są o kontakt z recepcją w celu otrzymania instrukcji do samodzielnego odbioru kluczy ze skrytki.
SALON: rozkładana sofa, TV, kącik jadalny
ANTRESOLA: dwuosobowy, wygodny materac
ANEKS KUCHENNY: płyta kuchenna, zmywarka, lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy, toster, zastawa stołowa, sztućce, naczynia do przyrządzania posiłków.
ŁAZIENKA - prysznic, suszarka do włosów
DODATKI: deska do prasowania
PIĘTRO: III (brak windy)
PARKING: parking publiczny (płatny od pon-pt)
POBYT ZWIERZĄT: niedozwolony
W CENIE:
DODATKOWO PŁATNE:
Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN
REZERWACJE TELEFONICZNE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 9:30-17:30)
Nasz obiekt usytuowany jest w malowniczej części Sopotu, kilkaset metrów od morza oraz głównej promenady Sopotu "Monciaka" od którego dzieli Państwa 6 min spaceru - jednego z najbardziej rozpoznawalnych deptaków w Polsce. W zaledwie 5 minut dojdą Państwo spacerem do plaży oraz Krzywego Domku w Spocie. W mieszczącej się tuż obok Kameralnej Villi Antoninie nasi goście po wcześniejszej rezerwacji mogą zamówić śniadania i spożyć je w malowniczym ogrodzie. W najbliższej okolicy znajdują się także dziesiątki kawiarni i restauracji, w których każdy z naszych gości znajdzie coś dla siebie.DOSKONAŁY WYBÓR DLA CENIĄCYCH KOMFORT I SPOKÓJ - BLISKO MORZA ORAZ CENTRUM
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
DBIÓR KLUCZY
Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
DODATKOWO PŁATNE:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.