+48 790 813 055
+48 790 813 055
Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Podstawowe informacje
Polityka rezerwacji
lokalizacja
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE INFORMACJE
Apartament Bosman II to niewątpliwie spokojne miejsce z dala od zgiełku słynnego „Monciaka”, a jednak wciąż w samym sercu Sopotu. To idealny apartament zarówno do odpoczynku, jak i pracy zdalnej. Stąd dzieli nas zaledwie kilka kroków do plaży oraz restauracji i kawiarenek w pasie nadmorskim. A wszystko to w otoczeniu zieleni, która w okresie wiosennym i letnim zachwyca swoją bujnością. Nie bez powodu, ku uciesze turystów i mieszkańców, w okolicy zlokalizowane są 5-gwiazdkowe hotele, oferujące luksusowe strefy SPA i Wellness.
Apartament znajduje się na drugim piętrze w monitorowanej kamienicy z windą. Wygodnie zatrzymają się w nim cztery osoby. Do dyspozycji Gości jest jasna sypialnia z dwuosobowym łóżkiem i telewizorem. Przestronny salon gwarantuje komfortowy odpoczynek - znajduje się w nim wygodna, rozkładana kanapa, TV oraz kącik jadalny. Aneks kuchenny jest w pełni wyposażony. Dużym atutem tego apartamentu jest także dedykowane miejsce parkingowe,
o które zwłaszcza w sezonie letnim niezwykle trudno.
Goście ceniący kontakt z naturą i aktywność docenią bliskość parku oraz alejek pieszo-rowerowych zlokalizowanych wzdłuż linii brzegowej. Jest to idealne miejsce na leniwe spacery lub poranny jogging w kierunku Gdyni lub Gdańska. W niedalekiej okolicy znajdują się także najbardziej popularne restauracje - BAR Przystań serwujący słynną "zupą rybaka" oraz włoska restauracja Tesoro słynąca z najlepszej pizzy w mieście! Do słynnego "Monciaka" Goście apartamentu Bosman II dotrą spacerem w ok. 10-15 min.
Zapraszamy!
Lokalizacja: Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 38
Morze: 200 m Centrum Sopotu: 1 km
Maks. ilość Gości: 4 os.
ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / Odbiór kluczy odbywa się w recepcji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt z recepcją w celu otrzymania instrukcji do samodzielnego odbioru kluczy ze skrytki.
SYPIALNIA: łóżko małżeńskie, TV.
SALON Z ANEKSEM KUCHENNYM: rozkładana kanapa, TV, stół jadalniany, aneks w pełni wyposażony: płyta kuchenna, piekarnik, lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy, zastawa stołowa, sztućce, naczynia do przyrządzania posiłków.
ŁAZIENKA: prysznic, suszarka do włosów, bidet
DODATKI: pralka, żelazko, deska do prasowania, krzesełko do karmienia
PIĘTRO: drugie (jest winda)
PARKING: dedykowane miejsce parkingowe
POBYT ZWIERZĄT: niedozwolony
W CENIE:
DODATKOWO PŁATNE:
Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN.
REZERWACJE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 9:30-17:30)
Apartament zlokalizowany jest z dala od zgiełku słynnego „Monciaka”, a jednak wciąż w samym sercu Sopotu. Stąd dzieli nas zaledwie kilka kroków do plaży oraz restauracji i kawiarenek w pasie nadmorskim. W niedalekiej okolicy znajdują się także najbardziej popularne restauracje - BAR Przystań serwujący słynną "zupą rybaka" oraz włoska restauracja Tesoro słynąca z najlepszej pizzy w mieście! Do słynnego "Monciaka" Goście apartamentu Bosman II dotrą spacerem w ok. 10-15 min.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
DODATKOWO PŁATNE:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.