+48 790 813 055
+48 790 813 055
Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Znakomity wybór
MORZE 20 METRÓW
IDEALNY DLA
RODZIN
MIEJSCE
PARKINGOWE
TOPOWA
LOKALIZACJA
Podstawowe informacje
Polityka rezerwacji
lokalizacja
WARUNKI REZERWACJI
DODATKOWE
INFORMACJE
Dwupoziomowy apartament AVOCADO znajduje się tuż przy plaży (najbliżej z naszej oferty).
Zlokalizowany jest na 3 piętrze stylowej sopockiej kamiennicy. W dolnej częsci apartamentu znajduje się sypilania z rozkladaną sofą. Górna część, wypoczynkowa to wygodne wnętrze z dwiema sofami oraz aneksem kuchennym, łazienka z wanną.
Do apartamentu przynależy prywante miejsce parkingowe na ogrodzonej posesji.
Okolica zachęca do uprawiania licznych sportów - jogging, nordic walking czy jazda na rowerze - plażowe warunki w zasięgu ręki!
A może spacer nad brzegiem morza?
Zapraszamy !
Lokalizacja: Sopot, ul. Poniatowskiego 2/4
Morze: 20 m Centrum Sopotu: 500 m
Maks. ilość Gości: 4 os.
ODBťÓR KLUCZY: Zameldowanie / odbiór kluczy odbywa się w Receocji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Po godz. 17:00 zameldowanie odbywa się samodzielnie, dzięki instrukcjom przekazanym przez personel przed przyjazdem.
SYPIALNIA: łóżko małżeńskie, szafa
SALON: rozkładana kanapa, TV, stół jadalny
ANEKS KUCHENNY: w pełni wyposażony: płyta kuchenna, lodówka, czajnik elektryczny, zastawa stołowa, sztućce.
ŁAZIENKA - z wanną
PIĘTRO: III
PARKING: prywatne miejsce
POBYT ZWIERZĄT: nie dozwolony
W CENIE:
DODATKOWO PŁATNE:
Złamanie zakazu palenia w apartamencie wiąże się z karą finansową w wys. 500 PLN.
REZERWACJE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 11:00-17:00)
Okolica zachęca do uprawiania sportów - jogging, nordic walking czy jazda na rowerze - plażowe warunki w zasięgu ręki! A może spacer nad brzegiem morza? Kulinaria? - w pobliżu najchętniej odwiedzane lokale przez naszych Gości, gdzie do Baru Przystań na słynną zupę rybaka dojdziecie w 5 min. Do lubianego i znanego Baru Bursztyn, to 2 min. Do MOLO to tylko kolejne 5 min.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
DODATKOWO PŁATNE:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.