Wybierz datę
WYBIERZ DATĘ PRZYJAZDU
Znakomity wybór
NOWOŚĆ
TOP DLA
PAR
ZWIERZĘTA DOZWOLONE
ŚCISŁE
CENTRUM
DELUXE
Podstawowe informacje
Polityka rezerwacji
lokalizacja
WARUNKI
REZERWACJI
DODATKOWE INFORMACJE
Apartament Tokio zachwyca swoich Gości, jedyny minus pobytu, to to, że w końcu musi dobiec końca.... Urządzony z pieczołowitością i dbałością o każdy detal zaprasza do swych wnętrz by spędzić w nich niezapomniane chwile.
Tutaj historia Sopotu łączy się z najelegantszą wersją współczesności.
W apartamencie do dyspozycji Gości jest jasna elegancka otwarta przestrzeń - łóżko z wysokiej klasy wygodnym materacem, rozkładana sofa, kącik jadalny, aneks kuchenny oraz prywatna łazienka.
Ogromnym atutem apartamentu jest lokalizacja! Nowoczesne CENTRUM SOPOT (Dworzec PKP) z pasażem restauracji kuchni świata w tym słynny Cały Gaweł, Seafood Station, Hashi Sushi, Sempre, Whisky on The Rocks czy też niesamowita piekarnia francuska z obłędnymi croissant’ami! W okolicy znajdą Państwo także delikatesy, salon fryzjerski, kosmetyczny, siłownię oraz salon masażu tajskiego "THAI MAI".
Apartament znajduje się na pierwszym piętrze, w kamienicy oddalonej zaledwie 20m od słynnego "MONCIAKA" oraz 500 m od MOLO. Od plaży dzieli Gości 10 minutowy spacer.
Goście Apartamentu Tokio mogą także korzystać z dedykowanych rabatów w SPA HOTELU SHERATON obejmujących zabiegi jak oraz wejście na strefę basenów, jacuzzi i saun.
Apartament Tokio w połączeniu ze Studiem Tokio może wygodnie ugościć od 6 do 8 Gości!
Zapraszamy!
Lokalizacja: Sopot, ul. Kościuszki 3
Morze: 600 m
Centrum Sopotu: 100 m
Maks. ilość Gości: 2+2 os.
ODBIÓR KLUCZY: Zameldowanie / Odbiór kluczy odbywa się w recepcji: Sopot, ul. Grunwaldzka 50. Goście meldujący sie po godz. 17:00 proszeni są o kontakt z recepcją w celu otrzymania instrukcji do samodzielnego odbioru kluczy ze skrytki.
STUDIO: łóżko małżeńskie, rozkładana kanapa, sofa, TV, stół
KUCHNIA wyposażona: płyta kuchenna, kuchenka mikrofalowa, zmywarka, lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy Nespresso, toster, zastawa stołowa, sztućce, naczynia do przyrządzania posiłków, pralka
ŁAZIENKA - prysznic, suszarka do włosów
DODATKI: żelazko, deska do prasowania, krzesełko do karmienia
PIĘTRO: I (schody)
PARKING: parking miejski płatny od pon do pt w godz 9:00-22:00
POBYT ZWIERZĄT: dozwolony małe pieski do 8 kg (opłata 100 zł pobyt)
W CENIE:
DODATKOWO PŁATNE:
WAŻNE INFORMACJE:
REZERWACJE TELEFONICZNE +48 511 813 055 (obsługa w godz. 9:30-17:30)
Ogromnym atutem apartamentu jest lokalizacja! Nowoczesne CENTRUM SOPOT (Dworzec PKP) z pasażem restauracji kuchni świata w tym słynny Cały Gaweł, Seafood Station, Hashi Sushi, Sempre, Whisky on The Rocks czy też niesamowita piekarnia francuska z obłędnymi croissant’ami! W okolicy znajdą Państwo także delikatesy, salon fryzjerski, kosmetyczny, siłownię oraz salon masażu tajskiego "THAI MAI". Apartament znajduje się na pierwszym piętrze, w kamienicy oddalonej zaledwie 150m od słynnego "MONCIAKA" oraz 500 m od MOLO. Od plaży dzieli Gości 10 minutowy spacer. Goście Apartamentu Tokio mogą także korzystać z dedykowanych rabatów w SPA HOTELU SHERATON obejmujących zabiegi jak oraz wejście na strefę basenów, jacuzzi i saun.
1. DOKONYWANIE REZERWACJI
Rezerwacji mogą Państwo dokonać całodobowo przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie w godzinach pracy biura od 11:00-17:00 od poniedziałku do niedzieli.
Nr kontaktowy: +48 511 813 055 lub +48 888 445 276
Rezerwacja jest gwarantowana po dokonaniu przedpłaty w wys. 30% kwoty pobytu, płatnej w ciągu 24h od momentu złożenia rezerwacji. Pozostałą płatność uregulować należy przy zameldowaniu w dniu przyjazdu.
W przypadku wyboru oferty bezzwrotnej lub „Last Minute” rezerwację należy opłacić w całości w momencie dokonania rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji i braku wpłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w momencie dokonywania rezerwacji.
2. METODY PŁATNOŚCI
Płatności mogą Państwo dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem standardowym lub przelewem on-line oraz bonem turystycznym.
3. ZMIANY REZERWACJI/ANULACJE ORAZ NIEDOJAZD
Oferta elastyczna/ standardowa – rezerwacje dokonane w ofercie standardowej/elastycznej mogą być bezkosztowo anulowane lub zmienione do 14 dniu przed zaplanowanym pobytem. Zmiana rezerwacji na nowy termin odbywa się po aktualnie obowiązujących stawkach na nowo wybrany termin i wymaga potwierdzenia z biurem Lion Apartments.
W przypadku anulacji w terminie wpłacona zaliczka zwracana jest na Państwa konto bankowe, po poprzednim wysłaniu informacji o anulacji oraz danych do zwrotu na adres: sopot@lion-apartments.pl Jakiekolwiek zmiany rezerwacji lub anulacja na później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu nie są możliwe, a wpłacona zaliczka pozostaje bezzwrotna.
Oferta bezzwrotna oraz „Last minute” – rezerwacje dokonane w ofercie bezzwrotnej oraz „Last minute” nie podlegają możliwości anulacji lub zmianie.
ODBIÓR KLUCZY
Odbiór kluczy i zameldowanie ma miejsce w naszym biurze, Sopot, ul. Grunwaldzka 50.
Podczas zameldowaniu należy okazać dokument tożsamości oraz uregulować pozostałą kwotę za rezerwację.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
GODZINY ZAMELDOWANIA/WYMELDOWANIA
Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia pobytu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu z obsługą Lion Apartments dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Późne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura (11:00-17:00) odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje konieczne do samodzielnego zameldowania w dzień przyjazdu drogą SMS/E-MAIL. Odbiór kluczy odbywa się wówczas ze specjalnych skrytek na kod.
Goście meldujący się po godz. 17:00 proszeni są o kontakt najpóźniej na dzień przed przyjazdem w celu poinformowania obsługi o konieczności otrzymania instrukcji do samodzielnego zameldowania.
Przedłużenie pobytu - o chęci przedłużenia pobytu prosimy poinformować obsługę jak najwcześniej, aby możliwe było potwierdzenie takiej możliwości. Nieopuszczenie apartamentu do godz. 11:00 w dzień kończący pobyt skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wynoszącej 50 zł za każdą godzinę do godziny 14:00. Od godziny 14:00 naliczana jest aktualnie obowiązująca stawka dobowa.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
POTRZEBUJESZ FAKTURĘ ZA POBYT?
Goście chcący otrzymać fakturę za pobyt zobowiązani są zgłosić taką informacje oraz podać stosowne dane w tym NIP firmy w momencie dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury, po dokonaniu płatności za pobyt, nie będzie możliwe.
LION APARTMENTS SOPOT LION APARTMENTS SOPOT
DODATKOWO PŁATNE:
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, Grunwaldzka 62/1, 81-771, Sopot Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.